Forumindex Maine Coon-katten
Diskussionsforum för medlemmar i rasringen Maine Coon-katten

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Registrera digRegistrera dig 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

På rymmen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Våra katter
Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne  
Författare Meddelande
S*Skjutshagen´s
Lite van
Lite van

InläggSkrivet: 28 Jul 2010 12:25    Rubrik: På rymmen Svara med citat

Det här handlar visserligen inte om en maine coon utan min huskatt. Men jag tänkte att jag kunde ta upp det ändå.

Jag vaknade imorse av att min mco hona skrek och gormade. Så jag tänkte väl att jag skulle gå upp då och jag började locka på min huskatt som ej kom fram. Jag tänkte att han kanske sov under sängen eller liknande?! Sen så gick det yttligare en liten stund och jag började yttligare att fundera vart min husis var och jag kom på tanken ifall hade han kanske hade klämt sig ut genom fönstret under natten? Men hur skulle han ha kunnat gjort det eftersom det var en minimal springa med lås på samt att han är alldeles för grov för det.

Så jag kikade ut genom fönstret och där satt han!!!! Jag blev helt hysterisk och sprang ut och lockade på honom, han kom fram till mig direkt och jag började checka honom ifall han hade gjort sig illa eller om han hade varit i något slagsmål med någon av grannens utekatter. Hans humör var på topp och det var inget fel på honom som tur va!

Nu har matte lärt sig en läxa och ska aldrig ha fönstret öppet på natten igen Crying or Very sad Shocked

Bebisar planeras Hösten/vintern 2010 =)

S*Skjutshagen´s
Till överst på sidan
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida MSN Messenger
Christelle
Van användare
Van användare

InläggSkrivet: 28 Jul 2010 15:15    Rubrik: Svara med citat

Usch så hemskt Shocked Crying or Very sad ! Tur att allt gick så väl iaf!

Det är bättre att fråga och verka okunnig än att inte fråga och förbli det.
Till överst på sidan
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida MSN Messenger
S*Skjutshagen´s
Lite van
Lite van

InläggSkrivet: 28 Jul 2010 15:59    Rubrik: Svara med citat

Christelle skrev:
Usch så hemskt Shocked Crying or Very sad ! Tur att allt gick så väl iaf!

Ja! Jag har varit deppig hela dagen, känns inte särskillt bra att detta hända och det hande kunnat hänt det mesta. Men det är som sagt tur att det inte hände något värre.

Bebisar planeras Hösten/vintern 2010 =)

S*Skjutshagen´s
Till överst på sidan
Visa tidigare inlägg:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Våra katter Alla tider är GMT + 1 timme (svensk vintertid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet