Forumindex Maine Coon-katten
Diskussionsforum för medlemmar i rasringen Maine Coon-katten

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Registrera digRegistrera dig 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

GeK Gävle 28-29 augusti-10

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Utställning
Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne  
Författare Meddelande
teskedsgumman68
Lite van
Lite van

Från: GÄVLE

InläggSkrivet: 27 Jul 2010 22:59    Rubrik: GeK Gävle 28-29 augusti-10 Svara med citat

Är det ngr. fina katter härifrån som anmält?
Detta ligger ute på "katter.nu-forumet" ikväll.
Wink

Bekräftelserna är nu postade och domarfördelningen är klar (kan bli ändringar)

Domarfördelning - lördag
Karl Preiss PER ny 11, d 22, a 02, d 02, e 02, as 02 21, MCO Grupp 1, NFO Grupp 5, Grupp 9, SBI f, g, n 21, b 21, e 21, SIB Grupp 5, OSH f, b 22, SIA n, p 21, Kategori III: Klass 18, Kategori IV: Klass 15a

Michael Edström EXO f, n 03 24, PER fs 24 62, n 33, e 33, a 21 33, MCO Grupp 3, Grupp 7, NFO Grupp 8, SIB Grupp 3, OSH n 24, b 24, Kategori II: Klass 15b

Henry Hornell EXO n, d 22, PER ns 12, n 24, ns 22 62, n 03, a 02 21, MCO Grupp 8, NFO Grupp 1, Grupp 6, Grupp 7, RAG a 03, SBI a, b, c, a 21, c 21, SIB Grupp 1, Kategori II: Klass 18

Jörgen Frithiof MCO Grupp 4, Grupp 5, Grupp 6, NEM Grupp 2, NFO Grupp 4, RAG a, SBI n, d 21, SIB Grupp 6

Anne Veland NFO Grupp 2, Grupp 3, RAG n 03, SIB Grupp 4, Grupp 8, ABY p, CRX Grupp 1, Grupp 2, Kategori II: Klass 15a

Martti Peltonen ABY n, BEN n 24 33, BRI g, BUR a, b, g, j, DRX Grupp 1, Grupp 3, Grupp 7, OCI n 24, SPH Grupp 4, BAL b, g, OSH n, a, o, a 24, c 24, j 22, SIA n 21, a 21, HCS, Kategori III: Klass 15b

Lena Chapman ABY o, BEN n 24, BRI n, d 24, BUR n, CRX Grupp 8, DRX Grupp 4, Grupp 5, Grupp 9, RUS, SOM n, SPH Grupp 2, BAL a 21, SIA w 67, g, o, HCL

Domarfördelning - söndag
Karl Preiss EXO n, d, d 24, f 22, PER ns 12, a 24, ns 22 62, fs 24 62, a 01 21, a 02 21, n 33, MCO Grupp 5, NEM Grupp 2, NFO Grupp 3, Grupp 6, SBI n, b, g, c 21, d 21, SIB Grupp 1

Michael Edström PER n 24, d 22, a 01, e 02, NFO Grupp 4, SBI a, c, Kategori I: Klass 15a, 18

Henry Hornell EXO d 22, n 03 24, PER ny 11, n 22, a 02, d 02, MCO Grupp 3, NFO Grupp 9, SBI f, e 21, SIB Grupp 3, Grupp 4, Grupp 5, Grupp 8, Kategori II: Klass 15a

Jörgen Frithiof MCO Grupp 1, Grupp 8, NFO Grupp 2, Grupp 7, Grupp 8, RAG n 03, SBI n 21, a 21, Kategori II: Klass 18

Anne Veland MCO Grupp 6, Grupp 7, NFO Grupp 5, RAG a, a 03, SBI b 21, SIB Grupp 6, ABY o, DRX Grupp 5, Kategori II: Klass 15b

Martti Peltonen BEN n 24, BRI d 24, BUR n, CRX Grupp 2, Grupp 4, Grupp 8, DRX Grupp 4, Grupp 9, RUS, SOM n, a, BAL a 21, OSH n 24, b 24, SIA w 67, n, o, HCL

Lena Chapman ABY n, p, BEN n 24 33, BRI n, g, CRX Grupp 1, Grupp 6, DRX Grupp 1, Grupp 3, Grupp 6, Grupp 7, OCI n 24, SPH Grupp 5, OLH q, OSH n, a, f, a 24, b 22, SIA f 21, p 21, HCS, Kategori III: Klass 15b, 18, Kategori IV: Klass 15a

Helena och pälsklingarna...;-)
Planer i svartsmoke färger på G.
Till överst på sidan
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
Christelle
Van användare
Van användare

InläggSkrivet: 27 Jul 2010 23:23    Rubrik: Svara med citat

Jag kommer med Cesar på söndag! Typiskt att jag inte kom på lördag för jag vill ha Michael Edström på Cesar

Det är bättre att fråga och verka okunnig än att inte fråga och förbli det.
Till överst på sidan
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida MSN Messenger
Catzan
Forumproffs
Forumproffs

Från: Täby

InläggSkrivet: 28 Jul 2010 19:47    Rubrik: Svara med citat

Snacka om tidig domarfördelning, det är nog rekord. Henry på Lördag och Jörgen på söndag Smile Blir nog spännande.
Van användare
Van användare

InläggSkrivet: 28 Jul 2010 21:02    Rubrik: Svara med citat

Har nån haft Anne Veland ? Hur är hon?

Till överst på sidan
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida MSN Messenger
Catzan
Forumproffs
Forumproffs

InläggSkrivet: 28 Jul 2010 21:22    Rubrik: Svara med citat

Har aldrig haft henne på nån av mina katter men sett henne döma många gånger, hon är helt ok.
Nybörjare

Från: SKEBOBRUK

InläggSkrivet: 29 Jul 2010 08:22    Rubrik: Svara med citat

Jag å Sune planerar att åka till Gävle. Då syns vi Very Happy

Jag har haft Anne Veland jag tycker hon är jättebra (Å så snygg hon är) Very Happy
Vi ska till Helsingfors i helgen, det ska bli spännande å se hur det går.

Ramona
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
S*Skjutshagen´s
Lite van
Lite van

InläggSkrivet: 30 Jul 2010 07:59    Rubrik: Svara med citat

Jag har en vän som har en NFO som dömdes av Anne Veland och hon var väldigt snäll och förstående om katterna är stressade. Hon är jätte bra enligt min mening.

Bebisar planeras Hösten/vintern 2010 =)

S*Skjutshagen´s
Till överst på sidan
Lisa
Forumproffs
Forumproffs

Från: Långshyttan, Dalarna

InläggSkrivet: 3 Aug 2010 09:25    Rubrik: Svara med citat

Jag ska inte ställa ut någon misse men kommer troligtvis att vara på plats för att hjälpa till lite, blir kul!
En trevlig sak är "Tidig hemgång". Se urklippet från GEC´s hemsida:

Tidig hemgång
De som inte har nominerade katter får åka hem om de önskar efter att alla domare har gjort sina nomineringsuttagningar och innan panelen startar. När Panelen har startat får inga katter lämna lokalen. Om man väljer att åka hem så ska ihopplockning ske lugnt och stillsamt. Om någon missbrukar det så äger klubben rätt att neka personen att lämna utställningen.
Till överst på sidan
Christelle
Van användare
Van användare

InläggSkrivet: 3 Aug 2010 19:31    Rubrik: Svara med citat

Lisa skrev:
Jag ska inte ställa ut någon misse men kommer troligtvis att vara på plats för att hjälpa till lite, blir kul!
En trevlig sak är "Tidig hemgång". Se urklippet från GEC´s hemsida:

Tidig hemgång
De som inte har nominerade katter får åka hem om de önskar efter att alla domare har gjort sina nomineringsuttagningar och innan panelen startar. När Panelen har startat får inga katter lämna lokalen. Om man väljer att åka hem så ska ihopplockning ske lugnt och stillsamt. Om någon missbrukar det så äger klubben rätt att neka personen att lämna utställningen.

Skönt för folk och katter Mr. Green

Till överst på sidan
Catzan
Forumproffs
Forumproffs

InläggSkrivet: 3 Aug 2010 20:08    Rubrik: Svara med citat

Det är ju en del klubbar som börjat med detta för att locka fler utställare.
Nu måste dom ju ha nåt som drar när själva utställningarna inte drar lika mycket längre. Skönt för dom som bor på orten men för de som bor på hotell kvittar det väl.
Forumproffs
Forumproffs

Från: Långshyttan, Dalarna

InläggSkrivet: 26 Aug 2010 11:22    Rubrik: Svara med citat

OM det är någon som ska till GEC, som vill beställa från Klubbshopen, maila mig så tar jag med sakerna till Gävle.
Då slipper vi frakten... Very Happy
Till överst på sidan
Catzan
Forumproffs
Forumproffs

InläggSkrivet: 29 Aug 2010 21:18    Rubrik: Svara med citat

Nu är resultat o bilder publicerade. Men med den katastrofkatalog GEK hade framställt, sorterat per domare så är det jättesvårt att hitta resultat utan att bläddra ihjäl sig så det är stor risk för fel. Hör av er då.
Lite van
Lite van

Från: GÄVLE

InläggSkrivet: 29 Aug 2010 21:51    Rubrik: Svara med citat

Catzan skrev:
Nu är resultat o bilder publicerade. Men med den katastrofkatalog GEK hade framställt, sorterat per domare så är det jättesvårt att hitta resultat utan att bläddra ihjäl sig så det är stor risk för fel. Hör av er då.

Helena och pälsklingarna...;-)
Planer i svartsmoke färger på G.
Till överst på sidan
Visa tidigare inlägg:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Utställning Alla tider är GMT + 1 timme (svensk vintertid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet